Artiklid

Keskealised juhid on hädas noorte alluvatega, kes ei taha üheksast viieni tööl käia, küsivad palju miks-küsimusi ja on teistsuguste ootustega kui noored paarkümmend aastat tagasi. See aga tekitab konflikti vanema põlvkonna väärtushinnangutega.

Loe lähemalt: http://maaleht.delfi.ee/news/maaleht/uudised/y-ja-z-generatsioonid-tekitavad-eesti-tooturul-revolutsiooni-kes-juhtimist-lustlikumaks-ei-muuda-need-toolisi-ei-leia?id=82633591

Juurdepääs kvaliteetsele arstiabile ja vajalikele ravimitele on üks inimese põhiõigustest, seepärast tuleb kõikjal Euroopas liikuda võrdsema, õiglasema ja solidaarsema ühiskonna poole, kus tervishoid on kõigile kättesaadav ja taskukohane. Seda võimaldab avaliku sektori suurem panus tervishoidu, leitakse täna, 14. juunil vastuvõetud tervispoliitika juhtide ja tervishoiuekspertide tippkohtumise järeldustes.

Edasi loe originaalis sm.ee

Siiri Liiva reporter

Kantar Emori igakevadises tööandjate maine uuringus hoiab juba viiendat aastat järjest esikohta Eesti Energia. Esiviisikusse kuuluvad veel Tallink, Skype, Riigimetsa Majandamise Keskus ja Viking Line

Edasi loe originaalis majandus24.postimees.ee

Valitsus plaanib muuta Maksukohustuslaste registri (MKR) põhimäärust. Täpsemalt on muudatused kavas MKRi alamregistris TÖRis e töötamise registris. Muudatused on ajendatud nullbürokraatia põhimõttest ja lõppastmes peaks ettevõtjate koormus vähenema. Silmas on peetud halduskoormust, mis tekib mitmesuguste aruannete esitamisest - nt tuleb esitada sarnaseid aruandeid maksuametile ja statistikaametile.
Tasub tähele panna, et sellel muudatusel võivad olla ulatuslikumad tagajärjed. Statistikaameti valimisse kuuluvate tööandjate halduskoormus küll väheneb, aga samas tuleb TÖRi täiendavate andmete sisestamisel olla tähelepanelik, et andmed vastaks tegelikkusele. Nimelt kasutab maksuamet neid andmeid analüüsitöös. Rahandusministeerium on märkinud, et täiendavate andmekoosseisude lisandumine võimaldab parandada ka maksulaekumist, võimaldades analüüsidesse kaasata täiendavaid tunnuseid.

Edasi loe originaalis maksumaksjad.ee

Karla Oder

CV on esimene kontakt tööandja ja kandidaadi vahel. Küll aga pole CV alati see, mille alusel ettevõtjad värbamisotsuseid langetavad. Tihtipeale kasutatakse mugava vahendina informatsiooni kogumiseks avalikkusele kättesaadavat Facebook’i või Instagram’i kontot.

Edasi loe originaalis nipila.ee